H&M verrast met nieuwe beautylijn

De nieuwe beautyproducten liggen vanaf dit najaar in de winkels. Naast een complete make-upcollectie bestaat de lijn uit make-upaccessoires en hair- en bodycare. 

Fashion staat centraal in deze lijn, waarvan de make-upproducten steeds op de looks, ideeën en kleuren van het seizoen afgestemd zullen worden. De producten zullen wereldwijd in 900 winkels en online op hm.com verkrijgbaar zijn.

De nieuwe beautylijn komt op een moment dat make-up meer dan ooit de persoonlijke stijl bepaalt, of het nu gaat om een natuurlijke, een klassieke of een trendy look. De winkels krijgen een nieuwe, speciaal ingerichte beautyafdeling om klanten te helpen verschillende trends uit te proberen en een geheel eigen look te creëren.

“We zijn er heel trots op dat we bij H&M ‘fashion voor het gezicht’ gaan aanbieden. Het biedt de mogelijkheid om inventief en creatief te zijn en je uit te leven met kleur“, zegt Sara Wallander, concept designer bij H&M Beauty.

Op het moment van de lancering zal de lijn uit meer dan 700 prachtig verpakte make-upproducten bestaan. Elk seizoen zal de collectie met nieuwe en limited-editionkleuren aangevuld worden. De lijn, die de huidige beautyproducten van H&M gaat vervangen, zal bovendien twee extra collecties bevatten: een premium beautylijn en een consciouslijn van duurzamere producten met het Ecocert-keurmerk.